30 Juni 2010.

Datum:2010-06-30 Klockan:06:57:37
God Morgon Solstrålar!
Blir så less på mig själv när jag inte kan somna om när jag får och kan! Så typiskt mig alltså.
Är sjukt trött då det blev ganska sent igår. Vi hamnade kvar hos M och P lite för länge igår. Blev bjudna på sen middag (21.30 stod maten klar på bordet) och sen efter det så kollade vi på bilder. Så idag är man lite seg. Tror jag ska krypa ner en stund till och se om jag kan somna om. Kommer nog inte gå, men ska ge det ett försök..
Annars idag så händer det inte mycket. M kanske kommer förbi under dan. Vi är barnfria båda två idag. Min Skrutt är på Skansen med mormor o morbror (Mamma o lillebror) idag och M's Skrutt är på dagis.. Så då tänkte vi hitta på nåt bara hon o jag. Ska bli mys =)
Men nu gott folk så ska jag krypa ner i sängen igen och försöka somna om. Annars kommer det bli en seeg dag.
Hej så länge!
LOVE
Vonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback