9 Juni 2010.

Datum:2010-06-09 Klockan:06:35:22
God Morgon Bloggen!
Idag är jag uppe tidigt, fast jag inte behöver. Skulle kunna sova till 12 om jag så ville. Men näää... Tycker det är skönt att gå upp tidigt istället för att sova bort hela dan. Man hinner med så mycket mer då =)
Idag måste jag förbi AF och lämna in mina papper så jag får min ersättning. Sista gången jag kommer behöva åka dit. Börjar ju jobba snart =D
Annars så händer det inte mycket skojj idag. Ska väl städa lite som vanligt och så.
Igår kom skatten! Weei... Man blir alltid lika glad med lite extra pengar på kontot. I år blev det ganska mycket extra pengar ;P
Av skattepengarna ska vi köpa oss en ny kamera. Vår har ju gått och dött. Så en ny måste införskaffas. Måste ju ha en kamera nu när det är sommar och allt. Så imorgon ska vi åka och köpa en ny. *Tummen upp*
Bilen killen kom hem med igår är väl ok. Jag saknar den gamla och gillade den mer. Den här bilen är inte så mycket en familjebil. Vet inte riktigt hur han har tänkt här. Men jaja. Vi får plats hela familjen och det är väl huvudsaken. Ger det ½år,sen så har vi ny bil igen. ^^ Killen min byter som sagt bilar som en annan byter underkläder ;P
Nej, nu är det dags för frulle och VAKNA!
Skriver mer senare..
LOVE
Vonna

Kommentarer
Postat av: D A N I E L A ♥

- skolan, sen inga mer speciella planer:)själv?

Datum:2010-06-09 Tid:08:23:14
URL: http://danielas.se
Postat av: emelie

gud så bra, jadå de e bara bra med mig, lite trött bara men men :)

Datum:2010-06-09 Tid:09:16:29
URL: http://emeliethequeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback