It's Hot!

Datum:2010-06-29 Klockan:09:56:12
Somnade om tidigare. Sov till lite strax efter kl 9 då jag väcktes av en liten vovvsing som kröp fram för lite gos. Han ville förstås ut och gjorde sig lite extra gullig.. =P Så självklart gick jag upp och tog en promenad med honom. Men attans va varmt det va ute. Höll på att smälta bort. Haha... Vi har runt 29grader här idag. VARMT!.
Nu sitter jag här med ett stor glas isvatten och har precis betalat lite räkningar. Blev mer denna månad. Suck.. Ska bli så skönt nu när jag börjar jobba och tjänar lite pengar. Allt kommer bli så mycket bättre då.
Funderar på om man ska ta och gå ner till kiosken och köpa sig en glass kanske? Skulle va super gott i denna värme. Skrutt är hemma med mig idag med. Varför gå på dagis när jag är hemma? Hon sitter och kollar på Bamse just nu.
Vill till stranden! Bada och sola lite. M Hör av dig nu. Vi väntar på dig ju...^^

Over and out!
LOVE
Vonna

Kommentarer
Postat av: mickis

svar: idag ska jag och mina vänner ut med min bästa kompis båt :)

dudå?

kram

Datum:2010-06-29 Tid:10:05:49
URL: http://micaelaforssenmattsson.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: Idag har jag hittills bara tränat. Men det ska bli sol och bad och senare även lite shopping. Hur ser din dag ut? :)<3

Datum:2010-06-29 Tid:10:41:59
URL: http://emmazzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback