12 Mars 2010

Datum:2010-03-12 Klockan:07:04:09
God morgon!
Vet inte hur jag ska börja. Natten var ok,men tog ett tag innan jag somnade. Tankarna for runt i skallen på mig och det kom några tårar. När jag vaknade för en stund sen så värkte magen,igen. Varför alltid samma varje morgon ? =/
Allt det här som hänt håller på att göra mig galen och det har börjat gå ut över min familj. Jag är som oftast sur eller gnällig nu förtiden, vilket leder till onödiga gräl. Fast egentligen är jag inte sur,utan mer ledsen. Förlåt för att allt gå ut över er,men just nu så mår jag inge vidare och vet inte vad jag ska göra. Jag älskar er och menar inte att skrika på er.

Har iallafall bestämt mig nu för att börja om,på en ny bana. Idag ska jag sätta mig ner och skriva CV och ringa några samtal. Jag har ett ställe som jag vet att jag skulle trivas perfekt på.Frågan är bara om det behövs där.
Just nu känns det som att jag tar det jag får. Är så grymt trött på att bara gå hemma hela dagarna och löka. Vad tjänar jag på det? Nä, nu ska jag se till att få ordning på det här. För om jag bara ska gå hemma så kommer jag bli galen och bara må ännu mer dåligt.



Nu till nåt helt annat.
Nu kommer jag igen och tigger till mig röster. Förlåt,förlåt !
Men det är så att jag är med i en Dagens blogg tävling och vore oerhört gulligt av just DIG om du ville rösta på mig. Alla röster jag kan få skulle betyda mycket.
Klicka HÄÄÄÄR för att rösta. Jag är nr.2

Tack på förhand!



//Smultron Mamman

Kommentarer
Postat av: Corinne

SVAR: haha, nej de är den ju inte :P



KRAM

Datum:2010-03-12 Tid:07:22:45
URL: http://cuurrie.blogg.se/
Postat av: AMANDAWAHLGREN

varför sådär?

bara bra här!

kram

Datum:2010-03-12 Tid:07:40:48
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
Postat av: Sandra

sv: jodå det funkar ^^. lunginflammation men det är okej!



gör du då? =)



KRAM

Datum:2010-03-12 Tid:07:46:00
URL: http://sandravanilj.blogg.se/
Postat av: madde

hoppas att det går över i magen snart! och lycka till med CVt och att du hittar ett jobb snart, förstår att det är tråkigt att gå hemma! =)

Datum:2010-03-13 Tid:20:23:55
URL: http://maddiznilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback