31 Mars 2010.

Datum:2010-03-31 Klockan:07:35:49
God Morgon !
Med popcorn mellan tänderna(Vi åt det igår kväll) och håret i en slarvig toffs på huvudet säger jag god morgon.
Tog mig en liiten sovmorgon idag. Sov till 07.00 vilket är sovmorgon på 1 timme för mig. Woho.
Idag då ? Idag ska jag va hemma som vanligt. Men tänkte göra lite nytta idag. Ska ta mig ett litet träningspass tänkte jag och förmodligen blir det en promenad också. Ska även höra med mamma om vi kan ta en sväng till Maxi i eftermiddag o handla lite påsksaker. Äger ju inte ett enda påskpynt, så måste införskaffas.
För det är väl ingen som har missat att det är Påsk i helgen med början i morgon,Skärtorsdag. ? =P

Nähe, nu är det dags för lite kaffe.
Höres senare babes!


// Vonna

Kommentarer
Postat av: marre

haha, undra varför jag skrev det här i ditt förra inlägg, du har ju gjort ett nytt!



http://publishme.se/22210/entries/74944295/comments/

Datum:2010-03-31 Tid:07:47:11
URL: http://maaarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback