5 Mars 2010

Datum:2010-03-05 Klockan:08:13:57
God Morgon Gullungar !

Idag är det dags. Idag ska jag och Mammi iväg på det där roliga som jag skrivit om hela veckan. Ska blir grymt kul och jag har massor att göra innan. Igår blev allting helt plötsligt ännu roligare när mammi ringde och berättade en sak. Ska få träffa ett par personer som jag inte träffat på ca 10 år. Så sjukt roligt. Kommer nog börja böla,så känslig som jag är. ^^ Men men ...

Jag tänker inte avslöja riktigt än vad det är vi ska göra. Men lite fler ledtrådar kan ni få.
Det kommer va fina klänningar,kändisar och musik.... Ringer det nån klocka hos nån ? =P Kan säga som så att vi kommer tillbringa några timmar i SVT huset ^^
Opps, nu har jag nog sagt för mycket ^^ Thi hi .. Fy på mig...

Nej, här har jag inte tid att sitta. Klockan 14.15 kommen min kära mammi hit och hämtar mig för att åka. Då ska jag vara klar med allt. Ska duscha,leta fram kläder,skor,lägga ansiktsmask och lite annat innan.

Skriver mer senare.
Glöm inte Veckans Favorit Blogg tävling som jag är med i.
Rösta på mig,nr 8 =)


// Smultron Mamman

Kommentarer
Postat av: HelloNicki

God morgon :) Hoppas du mår bättre idag! Ska ni hitta på något skoj i helgen som kanske får dig lite gladare?



kram

Datum:2010-03-05 Tid:09:18:17
URL: http://hellonicki.se
Postat av: johanna

svar: tack så mycket! jätte kul :) kramar

Datum:2010-03-05 Tid:09:42:13
URL: http://joojo.blogg.se/
Postat av: Ness

Jo house of metal idag, sedan blire vell övik till veckan o säga hejdå till pappa för han flyttar till England sedan nre till stockholm tyo:)



kram

Datum:2010-03-05 Tid:10:11:55
URL: http://sness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback