8 Mars 2010

Datum:2010-03-08 Klockan:06:57:06
God morgon Babes!

Så var en underbar helg över och vi har gått in i en ny vecka.
Helgen har som sagt varit underbar. Började ju i fredags med Let's Dance, som var väldigt kul o mys. Kul att få träffa kusinerna också.
Lördagen bjöd på lite shopping åt mig,vilket är ovanligt när det gäller mig. Shoppar ju sällan åt mig själv. Men i lördags så gjorde jag det. Blev en tunika från Gina Tricot,en scarf och ett par solbrillor från Lindex. Slänger upp lite bilder på dom senare. Har inte kamera sladden här just nu. Men bilder kommer. Kollade lite på Melodifestivalen på kvällen.
Igår va det en lugn och mysig dag.Städade lite,men tog det annars mest lugnt.

Idag vet jag inte vad som händer. Hmm. Kanske ta en sväng ner på "stan" och kika lite. Men får se.

Är det föresten nån som vet varför det inte går att svara på kommentarer ? =/ Lovar att svara på era kommentarer så fort det går igen.

Bilder från Let's Dance kommer också senare under dan. Orkar inte lägga upp dom nu. Men dom kommer. =)

Hej så länge !


// Smultron Mamman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback