Underkläder och tvätt.

Datum:2010-03-19 Klockan:08:45:46
Nu är första maskinen tvätt klar och den väntar nu på att hängas upp. Ska vika lite ren tvätt också som ligger i vår gula Ikea påse.
Var ju och handlade med mamma igår. Mitt uppdrag var ju att hitta en ny fin bh. Hittade jag nån då ? Jupp det gjorde jag. En till ett väldigt bra pris också. Det var ett erbjudande. Great!
Fick med mig ett par söta trosor hem också,som också blev väldigt billiga när jag kom fran till kassan. Hade ju lite rabatt =)

Svart Bh med spets - Lindex, 99:- Ordinarie pris 199:-
Hipster trosa - Lindex, 18:- ordinare pris 49,50:-

Min gula ikea påse med ren tvätt som ska vikas.

 

// Smultron Mamman


Kommentarer
Postat av: patricia (tävling pågår)

sv: jag har precis kommit hem från skolan =) du då?

Datum:2010-03-19 Tid:13:03:12
URL: http://ppatriiciiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback