21 Maj 2010.

Datum:2010-05-21 Klockan:08:31:40
God Morgon gott folk!
Trotts att jag fått sova hela natten så är jag väldigt trött denna morgon. Ont i ryggen har jag också. Blir att lägga sig på Spikmattan en stund idag igen. Det var riktigt skönt att ligga där igår. =) Gjorde lite ont i början, men sen efter en stund så var det skönt. Kände mig så avslappnad efteråt.
Idag då, händer inte så mycket idag. Ska städa lite här hemma och sitta massa på balkongen och ta det lugnt.
Vi har inga planer för kvällen. Men blir nog att tvätta/städa bilen när killen kommer hem.
Nu ska jag göra mig lite frukost,sen blir det att gå ut med Vovvis. Det är lika underbart väder idag. =D
Höres later!

LOVE
Vonna

Kommentarer
Postat av: michaela

myskväll med mamma, dudå? :)

Datum:2010-05-21 Tid:09:50:56
URL: http://miski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback