31 Maj 2010.

Datum:2010-05-31 Klockan:06:34:23
God Morgon Gott Folk!
Så var det måndag igen och en ny vecka väntar.
Helgen har varit helt ok. Den har bjudit på lite shopping,film mys och annat skojj.
Har shoppat mig 2 par nya skor. Blev ett par FlipFlop och ett par Gladiator liknade sandaler. Båda från H&M.
Har även shoppat 3 nya väskor då vi var på en stor marknad i lördags. 3 väskor för 60kr. Inte illa ;P
Då vår kamera har slutat fungera så kan jag tyvärr inte lägga upp bilder på mina senaste fynd. Så ni får vänta tills vi köpt en ny kamera.
Idag ska jag förbi AF och göra en ny handlingsplan med min handläggare. Hoppas man kan få gå därifrån glad idag och inte irriterad eller så.
Annars så ska jag inte göra så mycket idag. Sola lite på balkongen när jag kommer hem. Ta en promenad med Vovvis.
Hoppas ni alla har haft en toppen helg!?
LOVE
Vonna

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

sv: jo helgen duger :) haft en bra helg?

Datum:2010-05-31 Tid:06:35:38
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback