Power start på dagen .

Datum:2009-08-25 Klockan:07:22:01
När killen gick iväg till jobbet kunde jag inte somna om .
Vad hittar jag på då ? Jo, jag drar fram ett liggunderlag och  börjar köra lite situps och andra övningar. Kändes skit skönt att börja dagen med sånt. =) Det ska jag göra varje morgon när jag vaknar. Antingen det eller ta mig en lång power walk promenad med barnvagnen. Det kommer göra susen !
Jobbar ju på att gå ner i vikt nu efter graviditeten. Ja, jag vet det va snart ett halvår sen , men jag har varken haft tid, ork eller lust. Hade en period då jag tränade nere på vårt gym. Skaffade mig en PT och sånt. Men det va bra kul i början, sen ledsnade jag.. ^^ Men nu jävlar ska jag ta det här på allvar o verkligen kämpa. Kommer nog bli tufft, men det får det isånnafall bli. Vill ju tillbaks till den kroppen jag hade innan jag blev gravid..

Elina sover fortfarande. Men hon vaknar väl snart antar jag . Längre än till kl 8 sover hon inte. Då ska jag göra oss lite frukost o sen ska vi .... inte göra mycket. Jag ska fortsätta rensa klädkammaren iallafall.

See ya later !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback