Har fått en PT... =)

Datum:2009-05-20 Klockan:10:40:37
Strömen kom tillbaks tidigare än väntat. Nu när jag kom hem från gymmet så satt mamma o kollade på tv med Elina.
Weei tänkte jag.. Nu sitter jag här igen.
Men har varit nere på gymmet å tränat. Riktigt skönt. Var där i ca 2 timmar, tränade 1½ timme.  Blev "trampmasiken" i en kvart,löpbandet en kvart o resten av tiden ägnade jag åt styrketräning.. Blev en vända på bandet i slutet också. Känner mig så fräsch o duktig just nu . Bra jobbat V ! =) Och inte nog med det... Jag har fått mig en PT ( = personlig tränare, för er som inte vet ) . Jätte kul tycker jag. Så nu kommer jag träffa honom 2 ggr i veckan med start på lördag. Känns verkligen som att jag har kommit igång nu, på riktigt. Snart kanske man har sin normal vikt igen.. =) WEEEI...

Mamma har nu gått hem en stund. Men vid halv 3 tiden kommer hon upp o hämtar mig o Elina för att åka o handla.
Innan dess ska jag diska lite o bara ta det lugnt. Kanske blir nån lunch också. Men får se. Tog mig en proteindrink nu efter gymmet så. Inte så hungrig just nu. Men Elina ska snart få sin lunch.

Now, back to my little girl <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback