iPod och smoothie.

Datum:2010-02-27 Klockan:10:40:33
Skrutt har nu somnat  och jag sitter här och rensar/lägger in nytt på min kära lilla iPod. Har äntligen fått hem USB sladden från mina föräldrar,så nu fixas det en hel del på den.
Alltid kul med nytt att lyssna på.

Väntar på att killen ska komma hem så vi kan åka nångång. Börjar bli lite ivrig nu. ^^
Just ja, nu har mina gratis produkter från Naturdiet kommit. Dom kom i tisdags.. Har redan tagit mig en av varje och dom smakar ypperligt gott. Tack för dom. Kommer det mer kanske ? ^^

Det här var det jag fick + 1 till smoothie som jag redan hade tagit vid foto tillfället.

Dagens lunch och lite dysselsättning.



// Smultron Mamman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback